tisdag 12 maj 2009

Snart är det dags...

Idag är det en solig men lite blåsig tisdag och jag sitter nu i skolan och har letat efter två artiklar till min egen vetenskapliga artikel som jag ska skriva. Måste förbereda lite inför imorn då jag har handledning klockan 8.00.
Söndag till måndag spenderades på öland med ett gäng glada människor, det vill säga nollestaben :) Vi hade en liten teambuilding i ett underbart hus med stor tomt. Där grillade vi och spelade fotboll, kubb och bara latade oss i gräset. Hur skönt som helst. Packlistor till nollningen skrevs ihop och lite annat smått och gott, det var riktigt lyckat.

På torsdag är det dags för absolut gotland, helt otroligt att det redan är dags för det. Måste tänka ut vad det är jag ska packa med mig dit och så måste jag plugga för att inte känna mig hyperstressad över skola när jag är på Gotland och ska ha roligt.
Kommer bli superskoj att åka iväg till Gotland, längtar! Då ska jag få träffa min lilla Malena för hon ska minsann också dit och ha skoj.


Over & Out!
//Sofy

1 kommentar:

Malena sa...

Jajjemensan visst ska jag till Gotland.. så vi ska ha det så uuunderbart roligt :D tihi