tisdag 25 december 2012

Hmm..

Här var det längesen jag var och skrev något, använder mig mer av instagram nu för tiden  för att uppdatera något som man gör :P men ska väl försöka skriva lite här också, har ju en app så jag kan skriva från mobilen också :P Ja, det händer inte så mye här. Jobbar på och nu har det vart jul å allt också. Jag firade den en snabbis nere i Karlshamn med Viktors familj för att sedan jobba 15.30-20.30 och 08.00-14.00 idag men imorgon är jag i alla fall ledig! *skönt* Då ska jag sova, sen tror jag att jag ska dra och kika rea en sväng innan jag ska åka till Karlskrona och hämta upp Viktor ^^

Jag fick förresten väldigt fina julklappar, kan slänga upp nån bild imorn när det är lite bättre ljus i lägenheten eftersom min 3gs inte tar så bra bilder i mörkret ;P

Love//Sofy

Ja just det förresten! Jag är lite kär i Miss Li´s version:

Inga kommentarer: