måndag 8 mars 2010

En sak på en måndag eftermiddag..

Kom att tänka på en sak idag. Människor som arbetar i receptioner, ja såna borde väl vara glada och trevliga när det kommer folk? Är det inte det som är deras jobb, att vara tillmötesgående och trevliga till sina kunder och gäster? Jag tycker att man i alla fall kan säga hej och lägga på ett litet leende och inte se ut som en mulen dag där regnet står som spön i marken. Men det är ju bara vad jag tycker. Att jag kom att tänka på det här är för att jag emellanåt går till Hotell brofästet för att inhandla kaffe eller dylikt och så här på eftermiddagarna så får kunden betala i receptionen och där har jag inte sett ett leende många gånger inte på de som jobbar. Okej, alla dagar kan man inte vara på solskens humör och så men när det aldrig händer så kanske det är dags att byta jobb??

Jaja, nu ska jag återgå till mitt skapande i indesign.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: