tisdag 13 juli 2010

Varmt.. som vanligt :P


Jahaja, det har varit lika varmt idag som det var ja, de senaste veckorna i alla fall. Men jag har iaf skaffat mig en fläkt och den är jag väldigt glad att jag skaffat. Fick ju väldigt fin hjälp med den av mannen på siba haha :P Han haffade mig och anna på en gång vi steg innanför dörren, så fick vi testa fläkten också.. för att känna hur den blåste, han hade en likadan som arbetsplatsfläkt. Sen ordnade han ett sibakort åt mig. Pratade lite om dittan å dattan innan jag fick min fläkt och drog, det är så försäljare ska vara ^^ trevliga och inte äckligt trevliga..

Nää nu har jag inte tid att sitta här å slöa nå mer. Jag ska ut på en joggingtur, ni förstår den här fröken har börjat fått svårt att somna på kvällarna så nu ska hon försöka med att göra slut på sig själv med en joggingtur. Får se om det funkar :P

Bjuder på en liten bild från när jag busade lite med kameran för ett tag sen.. enbart för att det är liiiiite roligare med bilder mahaha


Love
//Sofy

Inga kommentarer: