fredag 11 november 2011

11-11-11

Ja idag är det ju då 11-11-11 och det verkar vara jordens grej. Som att idag skulle vara en mega dundra magisk dag då nåt förträffligt skulle hända, har det gjort det då? hmm, let me think.... öh nope. Den har varit som vilken annan dag som helst. Okej där ljög jag för när jag vaknade idag så fick jag reda på att det varit skottlossning ca 1 km härifrån pappa. Blev så klart lite paranoid och fick för mig att de som skjutit tagit sig in här i huset hos pappa, tassade försiktigt ner till nedervåningen för att inse att dörren varit låst hela tiden och att det inte fanns en kotte i närheten. Jaja, jag förstod väl så klart att det inte skulle vara nån inne, mitt logiska tänkande förstod det men min fantasi tyckte nåt annat hahaha. Min lillasyster masade i alla fall hit röva och så drog vi till farfar och fikade lite med honom istället. Det var trevligt men stackars farfar har fått så ont i ryggen igen, inte bra!

Åkte sen till mamma en sväng för att hämta en glad Elliot, sen in till stan för att lifta med Tobias hem till pappa så man kan ju lugnt säga att jag flängt runt överallt idag. Köpte med mig lite gurka och dipp från willys till ikväll.. mums! Det har blivit min nya grej, gurkstavar och dipp :P


Love
//Sofy

Inga kommentarer: