torsdag 3 november 2011

O K E J !

Okej, nu har jag bestämt att jag absolut behöver byta min design här! I need a new picture for that! jag vill göra nåt busigt... hmm, får se vad det blir och när! Men steg ett blir ju i alla fall att skaffa ett nytt foto at myself. Får se om anabana vill leka med kamerorna nån dag snart ^^ Ja det var väl egentligen bara det jag ville ha sagt...

Jo förresten, var på gruppmöte idag igen.. å gjorde samma sak som jag redan gjort förut. Men hade en trevlig diskussion med min andra två medlemmar som faktiskt hade gjort uppgiften vi fick förra veckan OCH TAGIT med sig papprerna. Yes, utav ca 10 pers så var det 3 st som hade kommit ihåg att ta med sig och göra "läxan". Vi ska ta med oss ett papper nästa vecka också, undrar om man vågar chansa på att det är samma 3 personer som tar med sig papprerna då också? hmmm...

Nu ska jag gosa vidare med elliot till robinson, ciao!



Love
//Sofy

Inga kommentarer: