torsdag 24 maj 2012

En fundering..

En sak som jag funderat på ett tag är när det kommer till diskmaskiner. Eller snarare upplägget när man lägger i sin disk i den. På jobbet har vi diskmaskin (så klart, eftersom det annars skulle bli jäkligt jobbigt att hinna diska allt efter de boendes måltider) men jag tror nu att jag är den enda på jobbet som har lite struktur och planering när det kommer till besticken. Jag lägger gafflar för sig, knivar för sig och skedar för sig.. ja ni fattar grejjen. Vilket gör att det går snabbt som attans att slänga i besticken i lådan när de är diskade och det tar faktiskt inte längre tid än det gör när man "slänger" ner allt i en enda röra. Det kanske inte är nån annan än jag som tänker på det hela men ja, jag gillar ordning och reda :P

Bild lånad från google, eftersom jag själv inte fotat i nån diskmaskin :P
Och ja, Loreen gick vidare! wieee :D Och oh my god! vilka hemska bidrag det fanns med i eurovision.. ujuj.. men jag fick mig ju ett gott skratt här i soffan haha.

Love
//Sofy

Inga kommentarer: