torsdag 17 maj 2012

Lördag.. nej torsdag!

Det är torsdag idag men mitt huvud säger lördag. Men det är väl inte så konstigt eftersom denna dagen är en röd dag, alltså en ledig dag för alla som jobbar. Iaf kontorsnissar ;) Jag är också ledig, jobbar inte fören på lördag. Jag och Viktor passade på att gå på bio igår som sagt, såg Avengers. Den var jättebra! Mycket aktion och en hel dos med humoristiska kommentarer. Helt klart värd att se! ^^

Ja, så har jag fått tid för allergitester nu också. Det behövs tydligen hela 3 besök för detta. Och självfallet så krockar alla 3 tiderna med jobbdagar som jag fått men det löser sig på nåt vis, ska prata lite med dom på jobbet och se om det går att byta lite och så.

Ooh, det dröjer inte länge innan jag ska fara hemåt heller ^^ Blir dock inte hemma så många dagar eftersom jag fått en del jobbdagar och sedan v.26 börjar jag på schemat. Blir en snabbsväng hem, hämta sötnöten Ellioten också som jag saknar som en tok<3

Världens sötaste nyvaknade Ellioten<3


Love
//Sofy

Inga kommentarer: