torsdag 7 juni 2012

Jaja, jag erkänner!

Nu kunde jag inte längre hålla mig! Har kikat på denna klänning ett antal gånger och förra gången när jag hade bestämt mig för att ja, Sofia du ska beställa den så var den kaputski helt slut! Så tänkte jag, jaha jävla skit. Fick nyhetsbrev från Nelly idag och såg att den här superfina kläningen var med och jag tänkte så klart att den är väl slut fortfarande men se nej det var den inte! Så efter några timmars funderande på om jag verkligen fortfarande ville ha den så kom jag fram till att ja det vill jag tamejtusan! Så nu får vi se om jag får hem den nästa vecka! Beställde den från Nelly. Finns i vit med blommor på också men gillade nog den svarta snäpet mer så det blev den. Fin som sjutton är den i alla fall och med största sannolikhet något som åker på till midsommar, om jag nu ska hitta på nåt då. Jobbar ju till 16 men så får vi se hur det blir efter det helt enkelt ^^

Visst är den helt superfin?!! (bilderna är från nelly.se)
Love
//Sofy

Inga kommentarer: