torsdag 21 juni 2012

Salva och åter salva

Då har jag varit och fixat ännu en salva, nu är det dags att prova med protopic igen som jag hade förra året men då stod jag inte ut med den hemska hettan som jag får i ögonen som biverkning av den. Det känns ungefär som det kan göra i en bastu i bland när man suttit där länge och ögongloben börjar bli varm också. Och eftersom det är sommar så måste jag ha en solskyddsfaktor också när jag använder salvan så jag fick en rekommenderad inne på apoteket så får hoppas att den är bra för den kostade fasen 179 kr för 50 ml! Så nu håller vi tummarna för att min hud blir fantastisk av denna salva som för den delen gjorde att solskyddet framstod som billigt för den kosta ca 375 kr för 30 g!! Är jag glad att jag har 50% på läkemedel eller vad? Öh jo tack haha :P

Inga kommentarer: