torsdag 23 augusti 2012

Vilken besvikelse!

Efter jobbet idag skuttade jag iväg och hämtade ut mitt HM-paket som kommit till Maxi. När jag kommer hem och öppnar paketet så ser jag först den så kallade röda halsduken, jag skulle kalla den brandröd för den är så gott som självlysande.. jaja tänkte jag, jag får väl skicka tillbaka halsduken och de matchande vantarna för de var ju också lika chockröda. Rotar vidare i paket och ser min kofta som jag tyckte skulle bli så mysig, öppnar den och inser att fan tröjan är "hårig" och vet med erfarenhet att det fungerar aldrig bra när det kommer från HM, så trots att den var skön och fin så blev det också en besvikelse eftersom det går inte att ha en kofta som gör att alla andra kläder blir att se ut som att man rullat runt på golvet inne hos någon som trimmat hundar plus att den kommer med all sannolikhet att bli jävligt ful om inte efter en tvätt så efter några stycken. Nu kommer jag till det sista jag hade i paket och tänker ja, det var väl tur att jag fått mina leggings i alla fall för dom behöver jag verkligen! När jag öppnar paketet med dom i och kollar på dom så tänker jag: Vad i helvete är detta!? Ja då har HM så snällt skickat mig ett par mamma-leggings i stl M, man tackar och bockar! Vilket totalt fail det blev på denna beställning, alltsammans åker tillbaka fort som sjutton!

Riktigt besviken blev jag, himlans skit!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: