fredag 3 augusti 2012

Lets walk!

Vill komma igång och röra mig lite mer känner jag (och har känt länge) men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med gym och sånt, vet ju inte exakt hur det blir med jobb till hösten och då är det ju svårt att binda upp sig på gym. Men nu har jag funderat ett tag och nu beställde jag precis en stegräknare och en månads medlemskap på tappa.se så nu ska här ut och gås! :P Jag valde att jag skulle gå till Prag så jag måste se till att lyckas med det nu också! Men det ska jag väl kunna göra tycker jag :P Måste bara peppa dom dagar motivationen sviker också hahaha Men man har ju en "riktkarl" på sin karta också som det blir lite som en tävling med, ligger den framför en så vill man ju knata förbi den liksom :P Så nu innan jag fått min stegräknare får jag fylla i aktiviteter jag gör så räknas det om till steg så nu har jag tänkt ta mig en långpromenad så jag kommer upp i MASSOR utav steg! :D

Kunde inte sova igår förresten, å så började det åska och ha sig också så jag låg och lyssnade på regnet och på åskan som dundrade utanför. Kollade på en radarbild över blixtrar(stavning?) i Sverige från SMHIs hemsida och så här såg det ut vid halv 2 inatt:

Nej, dags att förbereda sig för promenad nu då!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: