tisdag 28 april 2009

En tisdag som denna..

En tisdag som denna har jag arbetat lite med designprojektet. Ena stunden känns det projektet helt hopplöst och andra tror man sig ha en idé men sen har man det inte och så fortsätter det fram och tillbaka. Men idag tror vi i alla fall att vi vet vad vi vill göra och har bestämt en sak som vi ska jobba vidare med.
Efter projektarbetet var det dag för FUM-möte, det gick oväntat fort. Endast 3½ timme, trodde att det skulle bli längre men det var rätt skönt att det inte blev längre. Ellioten fick vara hos Patrick under mötet, där hade han varit lite gnällig och trotsig med maten men det har han varit några dagar nu men jag är envis och låter honom inte få nån annan mat och han äter ju maten tillslut även om det tar en timme längre.

---

Ikväll känner jag mig uppgiven på något vis. Det känns bara som att jag inte mår bra, känner mig som en rostig gammal skruv som ser förfärlig ut och som slängs i en låda med massa annat gammalt skräp. I en sån där låda med massa gammalt skrammel som ligger där i all evighet, där är jag fast.
Sakta men säkert glömmer man bort på vilket sätt man var och det är bara vad man blev som finns kvar. Det kalla och tomma, jag inser att jag aldrig någonsin kommer få tillbaka det jag gav bort...


Over & Out
//Sofy

Inga kommentarer: