fredag 3 april 2009

Kartonger hit och kartonger dit

Då sitter jag här i röran av alla kartonger och påsar och ja, konstaterar att jag fortfarande hatar det lika mycket som jag alltid gjort. Önskar att jag hade haft min bil för då hade jag kört ner alla kartonger och börjat grejja med det istället för att sitta här och inte kunna göra så mycket. Skulle kunna städa lite saker men det är för mycket saker i vägen så det leder bara till att jag blir irriterad på allt.
Har i alla fall diskat all disk nu och ska packa ner den så fort den torkat sen så är det inte direkt mycket kvar att packa ner utan det är bara att köra iväg sakerna.
Känner mig en aning stressad eftersom att det är meningen att jag ska på utfrågningen till de som sökt till kårstyrelsen klockan 13.00 imorn på kåren och det kommer hålla på några timmar och sen ska jag på kontorstädning och sedan kontorsfest. Men jag hoppas på att kunna smita iväg från utfrågningen lite diskret i nån paus eller så för att springa hem och hjälpa till med det sista och för att kunna säga hej då till pappa och lillebror. Lillasyster har bestämt sig för att stanna några dagar så hon blir själver i lägenheten imorn kväll, kanske inte så roligt men hon har vetat om det länge och hon lät ganska nöjd så länge hon fick vara med elliot och att tvn fungerade :) så då kan hon och elliot mysa till robinson..

Känner mig helt slut för att jag flängt runt hela dagen idag och nu när jag slagit ner rumpan två sekunder blev jag helt dötrött men jag ska kämpa vidare med packning och städnining tills pappa kommer för då ska jag försöka köra ner lite flyttkartonger till korsis och helst packa upp lite av det. Jag vill även få ner de möblerna som finns i förrådet. Inte fräscha möbler alls måste jag säga.. jag skulle aldrig vilja ligga i den där sängen som stod där inne nu, fy så den såg ut. Usch! Ner med grejjerna i förrådet och in med mina egna saker :)


Inatt är sista natten i min lägenhet på skräddaretorpsvägen. Det känns lite konstigt men jag tror och hoppas att det kommer bli jättebra!

Over & Out
//Sofy

1 kommentar:

Malena sa...

Jag är helt övertygad om att du kommer få det jättebra på korsis :D jag kommer och hälsar på så fort jag kan tihi