söndag 5 april 2009

Korsnäbben

Då har jag flyttat till korsnäbben och sovit här första natten. Det känns jättebra, nu ska jag bara få undan alla kartonger och städa det sista i den andra lägenheten.
Igår var det en stressig dag, upp tidigt för att ringa efter en liten lastbil för att kunna flytta det visade sig att den inte var ledig fören på eftermiddagen (att notera: jag ville boka i måndags men pappa ville annat) Ja så vi körde det mesta i bilen och de sista stora sakerna tog vi på mias takräcke så tack så mycket gullegumman för lånet av bilen :)
Så var jag på utfrågningen på kåren mitt på dagen sen flytta resten för att sedan sticka iväg till skolan för vara med på spiiks kontorsfest. Sen blev det kåren.

Idag har jag och syster legat och myst i sängen och tittat på robinson innan vi tog tag i dagen och gick iväg och städade lägenheten.

Nu ska vi iväg på lite bio, fast and furious!


Over & Out!
//Sofy

Inga kommentarer: