torsdag 24 september 2009

En låååång torsdag

Den här dagen har känts väldigt lång av någon anledning. Ja just det, den anledningen är nog att jag vaknade halv 5 imorse och det var stört omöjligt att somna om. Slog på en film och tänkte: "ja men då somnar jag säkert till den för det brukar jag ju göra". Tror ni jag somnade? Nej.. När klockan hade hamnat på runt kvart över 7 ja, då kunde jag äntligen somna om en liten stund. Fick i alla fall en till timmes sömn då. Har spenderat dagen med att vara i skolan och vara riktigt oengagerad i skolarbetet. Men det var jag inte ensam om, hela gruppen var nog lite off idag men lite saker fick vi gjorda och det var i alla fall bra. Efter skolan bar det av till kåren och lite häng där.
Cissi rakade av Chriss och Richards hår inne på tjejtoan på kåren, blev inte så mycket kvar på huvudena nej. Var en rätt lustig syn att se där inne på toaletten och diskussionerna var ju också lustiga hahaha.. stackars nya människor som var på möte på kåren och fick se eller höra vad som pågick på tjejtoan hahaha.
Efter klippningen på grabbarna och att mötet var slut så avrundade många av oss kvällen genom att gå till puben och äta lite käk. Så idag har jag varit borta precis hela dagen med undantag för en snabbvisit innan puben. Det ska bli så skönt att slänga ner huvudet på kudden nu och sova som en tok.

Ja och innan jag säger tack och hej för denna gången måste jag ju berätta att jag tagit och skaffat mig en systemkamera nu och i helgen ska jag och malenagumman ut och ha en trevlig lördag och rasta våra kameror tillsammans :) kommer bli riktigt skoj tror jag!


Nu säger jag god natt!

Over & Out!
//Sofy


---
Toksaknar min lilla älskling ellioten meen snart kommer båda han och systeryster <3

Inga kommentarer: