torsdag 22 oktober 2009

En torsdag med team building

Torsdag idag, redan? alla veckor rullar på så satans fort att jag knappt hinner reflektera över vilken månad det är känns det som. Idag är det då dags för en team building med innebandystaben, vi ska bli lite barnsliga och leka lite lekar, måla kavajer och äta mumsig tacos :) Det kommer nog bli riktigt trevligt, känns inte som att jag har allt utplanerat in i minsta detalj men det behöver man inte ha jämt och ständigt.
har suttit i skolan idag och försökt få lite saker gjorda men av någon anledning så blir det fan inte mycket gjort framför datorn i skolan. Jag arbetar nog bättre hemma, i alla fall när jag väl sätter mig ner. Lite musik och hemmamiljö är det som behövs sen brukar inspirationen komma efter en stund framför datorn.

Nu ska jag snart dra iväg med patrick och köpa käket tills ikväll. Synd att cissigumman inte kunde vara med, tänker på dig iaf :)












Love
//Sofy






Inga kommentarer: