fredag 16 oktober 2009

Rörig?

Imorse ringde larmet på mobilen och jag snoozade som vanligt några gånger och när jag tryckte av för sista snoozningen så tryckte jag antagligen av larmet helt så jag sov snällt vidare i cirka 40 min till, pucko! Men jag hann i alla fall till skolan. Åkte med Cissi som skulle hämta Mathias och ja, som så ofta så åker Mathias bil på bensin som inte existerar så när vi var på väg till skolan väntade jag bara på att vi skulle få bensinstopp, jag bestämde mig för att skänka några liter bensin till bilen så vi slapp stå och inte komma nånstans.
I alla fall så har den här dagen varit lite snurrig för mig tror jag, började med att jag sov 40 min extra sedan när jag skulle borsta tänderna så var det jävligt nära att jag höll på att hälla foundation på tandborsten istället för tandkräm, när jag kom hem från skolan så var jag på väg att slänga en tröja i sopkorgen istället för i garderoben och ja, jag räknar inte med att mina tokerier är klara än även om klockan börjar bli mycket. Håller ju på att tvätta så jag gör väl säkert nåt tokigt med tvätten som avslutning på denna dagen.

Idag har även min grupp i reklamfilm suttit och redigerat vår första produktion som ska redovisas på måndag. Vi hann nästan färdigt med det, vilket känns super skönt. Ingen annan grupp verkar ens ha filmat och ska göra allt i helgen. Jag är himla nöjd över att få vara helt ledig och inte ha någonting planerat mer än ungefär två timmar till redigering på söndag. Jag har haft så roligt när vi spelat in vår reklamfilm, har skrattat så jag gråtit och jag ångrar än så länge inte en sekund att jag valde denna kurs, även om det är lite extra att göra eftersom jag läser 150% istället för 100% för tillfället. Roligt har jag i alla fall!

Nu ska jag ta och springa ner till tvätten! See ya!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: