torsdag 11 februari 2010

Frimärke och redan torsdag?

Den här veckan har bara rusat fram och det är redan torsdag. Har haft fullt upp hela veckan känns det som. Projektarbete, seminarie och redovisning i illustrationskursen hade jag igår. Vi skulle redovisa våra frimärken eller mjölkpaket som vi skulle göra illustrationer på antingen tema alla hjärtans dag, landskapsblommor, ovanliga djur eller Kalmar sommarstad. Jag var dock aldrig på själva redosvisningen utan jag skickade in mina saker som jag gjort till henne på mail och förklarade hela min tanke.

Så här såg framsidan till mitt frimärkshäfte ut:
Imorgon är det dags att fara iväg till Halmstad och hjärtslaget men före dess behöver jag läsa lite mer artiklar och ta ut viktiga saker från det, prototypa lite och även städa och packa.. men det är lungt, jag har ju hela natten på mig ;P


Love
//Sofy

2 kommentarer:

Emma sa...

Snyggt frimärke.. eller.. snygga frimärken.. förutom en liten brist i researchen.. det kostar 6kr för ett frimärke i dessa dagar ;)

sofy sa...

Tack så mycket emma ^^ jaa jag vet, jag kom på det i efterhand när jag redan gjort en jpegbild men det skulle enbart vara för att visa att det kostar någonting :P haha