måndag 8 februari 2010

Long time no seen..

Ja, den här bloggen har nog samlat på sig väldigt mycket damm nu men tänkte blåsa bort lite idag och skriva en mening eller två. Har haft en liten kämpig dag idag känns det lite som.. eller iaf från att jag kom hem och var helt själv i min stökiga lilla lägenhet och allt bara var fel. Vissa tillfällen känns mycket bara så hopplöst och som att hela min lilla värld rasar samman men tack vare min goda lilla och stora syster så brukar det mesta att räta ut sig och bli att kännas bra igen. De ställer in några brädor och hamrar fast dem och täpper till där det håller på att rasa och bli stora hål. Det är tur att dom finns tycker jag allt, när ingen annan i världen kan förstå så gör dom det ^^

Det får bli allt för idag. Förhoppningsvis har jag tid att skriva igen innan det blir helt igendammat här igen :P



Love
//Sofy

Inga kommentarer: