fredag 26 februari 2010

Luncha med Anneli på stan :)

Bestämde precis med Anneli att vi ska gå på stan en vända snart och även äta en god liten lunch eller fika tillsammans beroende på vad vi tycker ser godast ut när vi väl är på stan. Vi ska unna oss det nu så här dagen efter att kontot fått påfyllning från csn.


Jag kan även tala om att lilla sötnosen Elliot har fått sin andra vaccinationsspruta mot dammkvalster å skit och det hade gått bra iaf enligt min söta lillasyster som tar så väl hand om honom nu när han är lite krasslig. Men han är mycket mycket bättre nu och det kommer inte dröja fören jag åker hem och hämtar honom, i slutet på mars satsar jag på. Har ju även fått reda på att jag är bjuden på 50 årskalas i början på april så det är ju ett lämpligt tillfälle att åka hem :)





Nu är det dags att kila iväg!



Love

//Sofy

Inga kommentarer: