söndag 15 juli 2012

I wanna dance!

När jag lyssnar på den här låten så vill jag dansa! Å speciellt när man ser videon! Jisses vad jag önskar att jag kunde dansa! Jag har alltid gillat dans men har aldrig gått dansskola för i lilla Ludvika fanns inget förutom bugg, å det var ju inte det jag ville lära mig(även om det också är roligt). Jag ville hålla på med showdans och breakdance men det fanns bara i borta i Borlänge och att få skjuts dit flera gånger i veckan hade inte funkat riktigt istället sparkade jag boll, vilket jag trivdes bra med också! MEN ett år på högstadiet (tror jag det var) såg jag att det fanns showdans i Ludvika och då tvingade jag med Marre och Mimmie kommer jag ihåg hahaha Vi var äldst om man säger så hahaha Vi blev inte så långvariga där men på den korta svängen så lärde man sig lite steg i alla fall som jag inte exakt kommer ihåg längre :P Jag har däremot passat på att gå på danspass när jag gick på nordic gym här i Kalmar :P Jaja nog med dravel om det där nu, det är den här låten jag menade iaf, enjoy!


Btw, hur snygg är inte Jennifer Lopez?! OMG! hahaha :P

Love
//Sofy

Inga kommentarer: