söndag 28 september 2008

Rehabilitering?

En liten själslig rehabilitering skulle nog inte vara helt fel för mig. Det håller fan inte att hålla på så här, det skulle vara grymt skönt att åka iväg nånstans och få lite distans från allting som kretsar runt i livet just nu. Jag behöver tänka men det går liksom inte, det är som att hjärnan stängt av sig helt och hållet och den bara vägrar börja fungera igen.. det börjar bli lite jobbigt nu.

Jag kommer bli tokig om jag inte gör nåt åt det här. Vad är det egentligen för fel på mig?
Jag borde bara ta det lugnt och inte stressa upp mig så mycket.. Jag behöver stanna upp och fundera på vad det är jag håller på med och jag måste, hur mycket jag än inte vill, gå igenom mina känslor.. För just nu känns allting kallt och isigt inombords och det är nog dags att börja hacka sig igenom det där..


Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: