söndag 7 september 2008

Where are my missing pieces?

Vart har alla delar som får allt att gå ihop och stämma tagit vägen?
Ingenting verkar vara riktigt som det ska.. inte kroppsligt eller själsligt, inte i huvudet och inte i agerandet. Var ska det sluta nånstans?
Vart tog delarna vägen? De delar som gör att allt är som det ska.. kroppsligt och själsligt, i huvudet och i agerandet. Vart är de?
Jag antar att det var de delarna som försvann i min så kallade tjocka dimma som svepte in i slutet av april.. Det största problemet är att jag inte vet hur jag ska gå tillväga för att bygga nytt, så att allt blir att fungera igen. Allt har misslyckats hittills.. känns som att jag istället för att få mig själv att fungera som förut så driver jag bara mer och mer åt ett annat håll och blir mer och mer vilsen..

Något drastiskt måste göras.. innan allt är borta..

//Sofia

1 kommentar:

Anonym sa...

Stanna upp, lyssna till hjärtat, vad vill det?.. Å gör som det säger..