fredag 10 oktober 2008

Uppdatering?

Ja nu var det ett tag sen det blev uppdaterat här. Men ja, jag har i alla fall skaffa mig ett gymkort på Nordic sen sist och kört igång och börjat träna. Har ju en bra träningspartner, miia, så det är perfect! Vi har vart där i princip varenda dag sen jag skaffade kortet. Hur skönt som helst att röra på dököttet, fattar inte att det skulle behöva ta sån jävla lång tid för mig att besluta mig för att skaffa mig gymkort. Jag hade ju det innan jag flyttade hit. Nu har jag ett i alla fall, äntligen! Det är så skönt att träna och det bästa av allt är att jag blir så mycket piggare =) Och en piggare Sofia innebär en gladare Sofia.
Igår var jag på föreningsmötet som SPIIK hade. Det var helt okej och efter det blev det studentpuben där det helt plötsligt blev en sittning i grottan hahaha det var väldigt skoj. Sen kåren en sväng, inte många själar där inte på torsdagar. Sammanfattningsvis så var det en skoj och trevlig kväll :)

Om en liten stund ska jag över till miia och hjälpa henne fixa med sitt hår och se hennes nya klänning. Den där fröken ska ju iväg på 30-årskalas i Vetlanda. Jag blev frågad om jag ville följa med dit men ja, ekonomin är inte den bästa för tillfället så jag stannar hemma och sitter barnvakt åt hennes voffsar istället :)

Over & Out for now!

//Sofy

Inga kommentarer: