söndag 31 augusti 2008

Nollning!

Shit! imorn smäller det.. då drar introduktionsveckorna igång. Börjar bli lite nervös nu, det ska bli så sjukt roligt!
Hela den här veckan har gått åt till förberedelser och så har det så klart festas en hel del också och busat med andra stabar. Veckan har varit väldigt rolig men lägenheten har inte fått mycket omtanke så idag har jag röjt upp en hel del. Är inte klar än men har ju hela kvällen på mig. Men måste sy färdigt på min ove också så den är redo att användas imorn och så måste jag skriva i ordning lite av det jag ska säga imorn inför de nya nollorna. Är alltid bra att skriva ner det en vända så kanske man glömmer en tredjedel i stället för hälften hahaha.
Nej nu måste jag väl ta och springa iväg och handla lite så att det finns någonting i kylskåpet tills lillasyster kommer på onsdag!

Imorn smäller det! :D

Over and Out!

//Sofy

Inga kommentarer: