söndag 8 februari 2009

Helgen

Söndag igen och den här helgen har varit rätt okej.
I fredag skulle ett coverband på pink floyd spela här i Kalmarsalen och de skulle tydligen vara rätt stora ( i Svergie iaf) och jag tycker mig känna igen deras namn, p floyd men jag är inte riktigt säker. I alla fall så var jag, cissi, patrik och chriss där i Kalmarsalen och hjälpte till att rigga upp allt. Så jag har satt upp lampor och grejjer som kostade 80 000 kr/st. Var ju lite orolig att man skulle tappa nån sån där lampa i golvet, det hade inte varit så roligt om det hänt men nu gjorde det inte det som tur är. De hade en hel lastbil fullproppad med saker som skulle in och upp i hissen och sen när konserten var slut ja då skulle det ner i hissen och in i lastbilen igen. Det blev ett rejält gympass kan man säga. Fast trots allt så har jag inte så farlig träningsvärk, bara lite i armarna och axlarna.
Vi slet på rätt bra och grabbarna där verkade nöjda med vårat arbete för vi fick många tack för att vi kom dit.



P floyd


Igår var det melodifestivalkväll hemma hos cissi med lite tjejer. Men inte var det många bra bidrag igår kväll, nej det tycker jag nog inte. Men vi som kollade igår kom i alla fall fram till att alcazars låt var bäst av de som var med igår och ja det gick ju vidare till final så det var ju bra. Sen blev det tillslut att vi hamnade på kåren..

Nu är det dags för att sätta på lite musik. Dansa och sjunga medan jag tar tag i dagen :D

Och förresten, tro det eller ej men solen har tittat fram här idag bland molnen!

Over & Out!
//Sofy


Inga kommentarer: