onsdag 11 februari 2009

Vad är det för människa?!

Fick ett samtal av fröken Cissi för en stund sen där hon berätta om att folk sagt att jag och hon varit "uppkäftiga" när vi var på kåren i söndags. Då tänkte jag: WHAT!!??
Och när i hela friden var vi det? Jag måste ha missat något.. och det rejält.
Jag måste faktiskt säga att jag tycker inte att jag är otrevlig i onödan. Jag är otrevlig om nån är väldigt otrevlig åt mig men ja, när jag fick höra det där så måste jag erkänna att jag blir lite upprörd. Vad är det för människa som går och säger att jag är otrevlig? och DESSUTOM utan att jag har varit det... nånstans har det skett ett missförstånd.
För är det meningen att man ska få skit för att man vill fixa och göra något bra.. ja då vet jag inte om jag har sån stor lust att hjälpa till. Då får det definitivt vara..
Nej nu ska jag släppa det där, får väl muttra lite för mig själv så blir det bra sen..

Idag är det endast 2 små dagar kvar tills det är dags att styra siktet mot Halmstad. Klockan 11.00 på fredag drar vi ett gäng på 14 personer iväg dit. Det kommer bli superskoj tror jag. Blir hur kul som helst att träffa Malena :D henne ska jag bosätta mig hos när jag kommer dit.
Tänkte skriva att jag bara ska iväg till nybro imorn för att ha sista skoldagen för den här veckan men så blev det inte alls när jag läste min skolmeil för där stod det att Jonas var sjuk imorn också så det blir till att ta en sovmorgon imorn tror jag :) Sen tvätta och dona lite och packa iordning till fredagen :D


Over & Out!
//Sofy

1 kommentar:

Anonym sa...

wiiiee snart kommer du hit :D
Säg till om dom är dumma mot dig så kommer jag å slår ner dom ;)