fredag 20 februari 2009

Massor

Ja det har hänt en del sen det sista blogginlägget. Jag har sagt upp min lägenhet för att flytta närmare stan. Kommer flytta 1 april. Hjärtslaget har varit i Halmstad och det var en rolig tripp efter det var det årsmöte för min instutionsförening (SPIIK) där jag sökt till vice sexmäste och ja, ja blev invald :) sånu väntar massa arbete tillsammans med Cissi som blev sexmästare. Dagen efter årsmöte var det FUM-möte (fullmäktige i kåren för den som inte vet vad FUM är :P) Det var riktigt intressant. Sen har det ju även varit skolarbete ute i nybro utöver allt detta varje vardag förutom idag då jag valde att stanna hemma. Kände mig helt slut och halvsjuk igår så jag tog mig friheten att stanna hemma idag och jag måste säga att det var ett väldigt bra beslut. Nu känner jag mig lite utvilad i alla fall. Det enda jag måste försöka få tag på idag är ett liggunderlag för imorn ska jag iväg på styrelseöverlämning och då blir det övernattning. Så det blir inte mycket sova av den här helgen heller men vad gör väl det, jag har ju roligt.

Jag å oven i Halmstad :)

Sofy & Cissi

Over & Out!
//Sofy

Inga kommentarer: