tisdag 10 februari 2009

Tisdag

Tisdagen den 10e februari och här sitter jag efter en halvdag i skolan. Varit i Pukeberg och redovisat ITK-arbetet som vi haft en halvvecka på oss att göra. Det gick bra och vår grupp var nöjda med arbetet som vi lagt ner.
Senare idag ska jag iväg på intervju till posten vice sexmästare i SPIIK-styrelsen. Lite nervöst men det är bara till att vara sig själv, kan inte vara annat. Sen får valberedningen rekommendera mig eller inte. Tycker de att jag som person inte passar så är det ju så det är, inte mycket man kan göra åt det. Life goes on :)
Det som kan kännas lite jobbigt med hela det här är att den som sitter nu som vice sexmästare vill söka och sitta ett år till och han är min vän. Det gör att det hela blir en aning jobbigt, man blir helt sliten i tankarna. För jag vill ju inte "sno" hans post och samtidigt känns det som att det är nästan sista chansen jag har att få vara med om nåt sånt och det hela blir helt snurrigt i huvudet. Man slits mellan att göra det man själv vill och det man skulle göra för en annans skull.
Men nu har jag i alla fall sökt och sen får medlemarna i föreningen bestämma vilken de tycker ska sitta på posten.


Nog om det nu.. något som jag absolut behöver göra här i min lägenhet är som vanligt att städa. Det blir fruktansvärt dammigt här inne på en gång... för att hoppa över till något helt annat, önskar att jag hade min elliot här, toksaknar honom men inom en snar framtid kommer jag hämta hem honom hit till Kalmar och gosa med honom.

Nu är det dags att hugga tag i lite saker här hemma. På med musiken och köra igång på luftgitarren ;P hahaha

Btw.. 3 dagar kvar!

Over & Out!
//Sofy

Inga kommentarer: