onsdag 25 mars 2009

En helg

En helg har passerat och veckan har redan hunnit ticka fram till onsdag.
Jag kom tillbaka till Kalmar i torsdags, senare än vad jag hade planerat kan tilläggas. Jag var hur nöjd som helst i början av resan för jag fick skjuts ner till Örebro men glädjen försvann rätt snabbt för när vi hade kommit till Hallsberg då var vi tvunga att stiga av tåget för det skulle vända och gå upp till Gävle igen. Så där blev jag och elliot ståendes i 45 min vilket resulterade i att vi missade x2000 i mjölby vilket i sig ledde till att vi fick vänta där i cirka 1½ timme. Underbart. Men tillslut kom både jag och elliot hem till lägenheten. Sista biten av resan var en riktigt trevlig del, satte sig en tjej mittemot mig och elliot. Sen började vi tjåla om allt möjligt, hon hade också hund så det blev mycket sånt prat och elliot han var ju så klart helnöjd eftersom att han fick gå över till hennes knä och hälsa på henne.

Så, var har jag åstadkommit sen jag kommit hem till Kalmar då? ja, det har jobbats med projekt som ska redovisas imorn och på fredag. Jag har varit på styrelsemöte och ska snart iväg och ha första stabsmötet.
I helgen var jag och elliot ute och tog oss en lång promenad i solskenet, var jätteskönt ute. Dessvärre har det blivit snorkallt de senaste två dagarna. Eller det är egentligen inte så kallt, det bara blåser svinigt kallt.







Nu är det hög tid att dra på sig oven och göra sig redo för stabsmöte.



Over & Out!
//Sofy

Inga kommentarer: