lördag 6 juni 2009

Bye bye Kalmar, Hello Ludvika

Sitter i bilen som gått från Kalmar till Ludvika, är inte långt kvar hem nu. Har kört massa bil idag, pappas nya bil, riktigt trevlig att köra :) Det har varit soligt, molningt och regnigt under färden hem. Inte nog med helt ny bil, lillebrorsan fixade så vi kunde använda spotify i bilen, det är väldigt nice!
Känns lite konstigt att åka ifrån Kalmar ändå, men det gör det jämt när man ska hem över sommaren. Kommer sakna alla över sommaren!

Ska bli spännande att se om jag fått mitt schema hemma nu eller om jag får lov att åka och hämta det på måndag. Skulle i alla fall inte förvåna mig om jag får lov att hämta det själv. Jag hoppas iaf att jag kommer vara helt ledig nästa vecka så jag kan få göra lite som jag själv vill göra utan några jättemåsten OCH så hoppas jag att jag är ledig den helgen det är peace and love för jag och murrey har biljetter dit. Jag måste måste, verkligen MÅSTE få vara ledig då. Men skulle det vara så att jag jobbar då så är det väl bara att försöka byta bort det så gott det går, jag har ju erbjudit mig att jobba helgen före så om jag har tur är jag ledig då.


Nu ska jag köra bil igen :D annabanana är trötter..


Over & Out!
//Sofy

Inga kommentarer: