söndag 14 juni 2009

En söndag fylld med regn

På fönsterrutan faller regnets droppar och de har de gjort hela dagen här i Ludvika. Jag undrar när det ska sluta så att jag och elliot kan gå ut på en lång och uppfriskande promenad, en lång promenad för att rensa igenom ett stort nystan av tankar som trasslat ihop sig. Det ihållande regnet verkar dock inte vilja ge med sig men det spelar egentligen ingen roll, är jag djupt i mina tankar känns inte regnet så mycket värre är det för elliot som avskyr att gå längre promenader i regnet.
I natt drömde jag konstiga saker. Fast nattens drömmar kanske inte är så konstiga egentligen, inte om jag tänker efter..


Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska göra eller om jag ska göra. Överanalysera big time, jajjemen jag i ett nötskal. Orkar inte med mig själv ibland. Snälla nån, att det ska vara så svårt!

Höger eller vänster? Ja eller nej? Framåt eller bakåt?



Over & Out!
//Sofy

Inga kommentarer: