måndag 22 juni 2009

En måndag som denna..

Solen har strålat idag och jag har legat ute med den i ansiktet och en skål med jordgubbar i handen, det var skönt. Men kanske inte så super avslappnande när jag var tvungen att ropa på Elliot då och då eftersom att han ville iväg på egna äventyr. Tur att pappas tomt är stor och inga grannar tätt inpå annars hade han väl sprungit iväg till grannarna. Lite senare på dagen kom det lite moln, jag åkte in till stan och storasyster anna för att hjälpa henne lite i lägenheten. Spacklade lite men det känns som att det går i slow motion sen var jag tvungen att åka hem till pappa igen för att fixa lite.

Idag fick jag även reda på att jag inte får vara ledig på lördag om jag inte fixar och jagar efter någon själv som kan byta tid eller dag med mig. Jag kan bara hoppas att jag finner nån snäll själ imorn på jobbet som kan tänka sig det. Det ser kanske inte så ljust ut.. men får väl åka till peace & love efter att jag slutat annars, är inte mycket att göra åt det i såna fall.
Borde vara pepp för p&l men idag känns det inte så, är väl säkert för samtalet med the boss på solgärde som gör att det känns så... det blir nog bättre imorn, I hope..

Känner mig otroligt trött nu och ska nog gå och lägga mig inom kort, känns som att jag är på väg att bli sjuker men jaja, då får jag väl bli det då..



Over & Out!
//Sofy

Inga kommentarer: