onsdag 23 december 2009

23e December

Då var det dagen före dopparedagen och jag sitter här hos pappa efter en fullspäckad dag. På förmiddagen gick färden till lilla farfar för att hjälpa honom få ordning på granen. Åkte sedan in till stan och in på systembolaget en sväng för att köpa en julkapp sedan dejt med marregumman, vi sprang runt lite på stan och sedan blev det mysig fika på BK. Efter det blev det att åka till mamma för att klä nästa julgran och prata lite strunt en snabbis för sedan skulle jag och lillebrorsan vidare hem till pappa. Har även varit och tänt lite lyktor på farmors, farmorssläkt och mormors grav. Blev väldigt fint.
När jag väl kommit hem till pappa så var det då dags för den tredje granen att bli klädd, men nu ska det inte vara nå fler julgranar att klä i den här familjen hahaha.
Nu ska bara de absolut sista julklapparna slås in och sedan ska jag nog spela lite guitar hero med min lillebror och bara slappa. Jag tänker ignorera mina skoluppgifter i några dagar, tills på juldagen eller så i alla fall. Himla liv på att alla ska ut då, jag har ingen som helst lust med det så jag ska stanna hemma och njuta istället.

Ha en riktigt god jul!

Love
//Sofy

Inga kommentarer: