söndag 20 december 2009

Hemma i LA

Då har jag varit hemma i några dagar, kom hem i fredagskväll. Åkte först tåg till Värnamo där sedan gullgumman Malena stod och väntade på mig. Hade dessutom sällskap i form av David från Kalmar ända till Värnamo för han skulle hem till goa Göteborg. Har hunnit hälsa på både mamma och storasyster Anna, har bosatt mig hos lillasyster Maria sen jag kom hem. Får väl se när hon tröttnat på mig :P hahaha
Ellioten har jag gosat tonvis med också sen jag kom hem, var ute och busade i snön ett tag idag för idag har det varit lite mindre kallt. Det har hållt sig runt 7-8 minus grader så då får man passa på att vara ute en liten längre stund än när det är -15 för då är det lite för kallt för Elliot att vara ute nån längre stund. Han har ju varm kappa men stackars tassarna blir det ju lite kallt åt.

Innan jag for hem i fredas så hann jag vara med på engageradsittningen med tema S på torsdagskvällen. 25 riksdaler och vi fick julmat och en öl. Dessutom hade SPIIK Nykter jobbat kåren lördagen före så dricksen från den gick till vin på sittningen. Jag gick utklädd som snöboll och det var ju en del som skrattade åt mig men jag hade det iaf väldigt roligt, dock så var det kanske inte så jättegenomtänkt att ha massa kuddar under klänningen och bli dundertjock för jag kunde ju inte riktigt ha en jacka stängd då hahahaha


Lite bilder från torsdagens bravader:




Love
//Sofy

Inga kommentarer: