måndag 7 december 2009

Hitta hem

Råkade fastna vid tvn och repris av hitta hem. Det är repris från när de hittade 147 st vovvar i ett hus och usch vad ont i hjärtat jag fick när jag såg dem. Hur kan man låta det gå så långt och låta de små vovvarna bli lidande? Jag ska verkligen inte se på sånt där för jag är så blödig och det gör ju ont att se hundarna i det tillståndet.
Var väldigt många yorkshireterrier, jag kan verkligen se hur mycket elliot liknar den rasen. Nu är det bara ca en vecka kvar till jag får åka hem och gosa med min lilla snutt, längtar! Han ska ju till farbror doktorn i falun den 9e också och kolla upp hans sår/exem som han fått. Hoppas på att det finns en bra lösning på allt och att det inte är något allvarligt.

Nu är det dags att göra lite köttbullar och potatis sen blir det skola och sista redigeringen av reklamfilmen..


Love
//Sofy

Inga kommentarer: