torsdag 23 december 2010

Merry Christmas

Då var det officiellt julafton 2010 då. Får se vad denna dagen har för överraskningar att ge :P Vet att det första jag ska göra när jag slår upp ögonen är att möta Maria för att gå från Marnäs till stan när hon slutar jobbet klockan 07.00 i vääääldans många minus grader. Tur att jag garderat mig med lager-på-lager ;P För bara några timmar sedan spelade jag och Anna bingolotto och som jag sa från början så är det bara skräp att lägga sina pengar på. Totalt segt program med nada underhållning! det enda som var roligt var väl när man fick spela bingo men knappt det var kul men vad gör väl det hahaha. Jag och Anna gav upp efter treans bingo och satte igång med att göra wienernougat, jag säger bara: mumsfilibabba!

Nu är det hög tid för att slå igen de där trötta ögonen och slumra till halv 7 som är om några timmar, sedan blir det som sagt en kall morgonpromenad. Jag önskar er alla en riktigt god jul!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: