måndag 3 januari 2011

Nytt år, nya tag..

Eller något i den stilen. Finns många saker som behöver tas tag med. Men jag får väl ta en sak i taget så ska nog det mesta lösa sig i slutändan... förhoppningsvis. Ett steg är att tidigt imorn kliva upp och dra iväg till vårdcentralen och testa min lungkapacitet, vilket säkert kommer visa att jag behöver astmamedicin (ja, jag är en pessimist!) så det är väl bara att ställa in sig på det. Så ska snart slänga mig i sängen så jag orkar upp. Några fler saker jag tänkt på är att jag måste börjar ta mer kort, har aldrig nå lämpligt att slänga upp här på bloggen när jag ska blogga. Jag gillar ju bilder, och det är alltid roligt att ha en bild till sin lilla text. Det gör läsningen liiiite roligare.

Skulle väl ha sammanfattat året som varit lite kort också men det får bli en dag framöver som jag gör det, nu ska här borstas tänder sen sova, good night!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: