fredag 20 maj 2011

Ådedåva..

Ja, idag vaknade jag vid 6 av att elliot höll på att krångla och var rädd för något, undrade verkligen vad klockan var för det såg ut som att solen var högt på himlen men den var som sagt bara 6 på morgonen. En stund senare ringde Monica från skolan och frågade om jag ville jobba och jag sa självfallet jajjemen! Så jag hoppade upp ur sängen och knaprade i mig lite frukost, drog på mig solbrillorna och traskade iväg. Okej, jag tog på mig kläder också! Natten har dock inte varit underbar kan jag väl erkänna, har skit ont i sidan på magen/ryggen alldelens under revbenet, hugger till som satan emellanåt så jag kan inte röra mig. Vet inte vad jag lyckats ställa till med :S Har ätit panodil och dessutom smort in med iprensalva där jag har ont. Har nog hjälpt lite men det gör fortfarande ont. Dessutom känner jag mig skitirriterad just nu, vet inte riktigt varför.. elle jo, lite vet jag men jag förstår inte vart irritationen kom ifrån. Fan jävla helvete! Jaa i min blogg får man svära hur fansjävla mycket man vill!

Lite mat och sömn kanske skulle vara nåt? Eller?


Love
//Sofy

Inga kommentarer: