måndag 30 maj 2011

Jag har varit med i idol!


Jora, jag har varit med i idol... inatt i min dröm! hahaha Helt sjukt, va fick jag det ifrån. Drömde att man var i grupper och skulle göra nån slags show och i min grupp gjorde vi nåt med lady gaga så jag var stylad som lady gaga sen skulle jag bli typ påkörd istället för slängd över räcket som hon blir i sin video till paparazzi. Sen fick vi tre som var med i showen och hade fixat hela vår show stå framför juryn. Alla gick vidare men jag fick extra beröm hahaha var i hela friden får jag allt i mina drömmar ifrån? Sen blev jag väckt, jag som ville veta mer! hahaha Vem vet jag kanske har en stjärna i mitt undermedvetna som vill vara med i idol, inte vet jag hahaha Men drömmen var rätt rolig i alla fall. Det är väl kanske en bättre dröm att drömma än att man köpt nya skor som det är knark i och en knarkarliga skjuter en för att man tagit "deras" skor hahaha.
Fint litet montage va? ;P lånade loggan från google.

Annars då? Jo då, har varit och haft en superbra helg i sthlm med Viktor. Hängde med miian på fredagen. Drack lite vin uppe i skrapan och träffade hennes lite smått galna klasskompis. Var en jättebra helg iaf! Den tog slut alldelens för snabbt!

Imorn har jag möte med ny jobbcoach, de verkar så himla jäktade på det där stället.. men jaja, jag ska försöka ha ett öppet sinne och se vad som händer. Inte ta ut nåt i förskott.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: