tisdag 17 maj 2011

what went wrong?

Jag vet inte vad jag ska säga.. jag fattar inte, hur kunde det bli så? Hur kommer det sig att det helt plötsligt var så mycket fel att hon inte får redovisa? Jag pratar alltså om uppsatsen och det faktum att Malena inte fick godkännade av handledare att redovisa uppsatsen. Vi hade ju så sent som igår handledning med min handledare och det verkade inte vara några gigantiska problem med uppsatsen.. neej jag fattar inte. Å nu blir jag förbannad igen! Jä*****piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*piiiiip*piiiiip*.. Får se vad Mogge(min handledare) svarar på mitt mail till honom...

Nu ska jag försöka släppa det där lite och försöka sova lite. Har myst med elliot hemma hos mamma idag på eftermiddagen och kvällen, han har hög mysfaktor eftersom att han mer än gärna ligger på magen eller i knäet och värmer en. Å skulle man vara ledsen så kan jag lova att han kommer och pussar bort tårarna, han är allt bra att ha den där lilla guldklimpen!


Love
//Sofy


Now this thing turned out so evil.. dont know why Im still surprised..

Inga kommentarer: