tisdag 31 maj 2011

Snart är den min!

Igår beställde jag den äntligen! Min mysoverall som jag velat ha huuuur länge som helst! Men det dröjer tydligen MÅNGA veckor innan jag får den men då har jag ju mitt uppdrag att fixa och ha den där som belöning ;P Jag är smart jag hihi. Tog en svart för att vara lite diskret, den står ju ut rätt mycket ändå hahaha. Förresten så såg jag att min statistik sköt iväg en bra bit igår med min fina rubrik om att jag varit med i idol igår hahahaha. Sorry om jag lurade er men tyckte det var en klockren rubrik.
Min mysoverall från ziperall.se :D

Nu ska jag snart iväg till stan. Jag har spenderat natten hos mammi. Vi har städat hennes bil idag och jag har även dragit av det värsta i farfars bil (som jag fått lånat tills imorn). Den var full i pollen och är man allergiker så är det big nono!. Men nu är den lite renare, jag är duktig jag ^^ Nej, stan var det och träffa ny jobbcoach!

Förresten så toksaknar jag min söta lilla tekniknörd Viktor :P


Love
//Sofy

Inga kommentarer: