torsdag 2 februari 2012

Önskelista!

Det blev tidig uppstigning imorse för min del, liftade med brorsan in till stan. Hade nämnligen bokat dejt för en morgonpromenad kl.08.00 med fröken Malena som befinner sig i Ludvika lite tillfälligt. Det blev en promenad och sedan frukost på Café Engel, vi var först på plats där när de öppnade och frukosten smakade otroligt gott. Apelsinjuice och leverpastejsmacka, yummie! När frullen var avklarad drog vi en reva på stan för då hade klockan hunnit blivit efter tio och butikerna var öppna. Blev till och med en liten lunch med Malena, trevligt var det att träffa henne. Känns som evigheter sen sist! Men fick ju spendera några timmar med henne idag, synd att hon åker redan imorn :( Men förhoppningsvis kommer hon hem snart igen eller så får jag ett jobb och kan åka och hälsa på henne! :)

Nu sitter jag hos mamma och snörvlar, den här dumma näsan asså.. Kikade in på mina recept på nätet och insåg att mitt högkostnadsskydd går ut om 3 dagar, jippie! Nu måste jag se till att gå in och handla lite grejjer medan det fortfarande är billigt för mig, jag behöver ju snart påfyllning på det mesta så då är det bäst att passa på innan jag får betala fullpris igen. Nu till nåt annat, satt nyss och kollade i en jotexkatalog, ååå ojoj vad jag fick abstinens av eget hem! Jag vill ha massa fina saker :P haha Men jaja, allt kommer väl i sinom tid! Jag får ha lite tålamod till och hoppas på jobb snart! Den dagen jag får ett hem jag kallar mitt hem kommer jag fan börja gråta av lycka!
Några saker jag gärna skulle kunna ta :P Å syskrinet känns ju som en bra grej när man fått en symaskin :P



Love
//Sofy

Inga kommentarer: