söndag 5 februari 2012

Skitsnack!

Ja nu ska jag snacka lite skit! Bokstavligt talat! Så dom som är lite känsliga för att prata toabesök ska nog sluta läsa nu :P

Så! nu till det jag ville ventilera lite om, och som jag och Marre haft en hel del diskussioner om tidigare, toalettbesök som innebär nummer två! När man går på toaletten så vill man ju helst att toaletten ska vara helt ren och nystädad men så är ju inte fallet och det är väl kanske lite väl mycket begärt att toaletten ska vara nystädad jämt liksom MEN man vill åtminstonde att den ska vara i sånt skick att det känns okej att sätta sig på den och göra whatever one needs to do. Men hur många gånger har man inte kommit in på en toalett (offentlig) där det är så kallade fartränder i toaletten?! Och där, precis där kommer min fundering in!! Hur och framförallt VARFÖR kommer det sig att man inte tvättar bort sina egna fartränder i toaletten? Tycker man själv att det är fräscht att komma in på en toalett där det är såna där "trevliga" ränder i toaletten? Det tvivlar jag starkt på! Sen kommer ju problem nummer två, när man gått på en offentlig toalett och man lyckas få en toalett med fartränder i.. vad gör man då? Om man nu sätter sig och kissar och kommer ut och nästa ska gå in, ja då tror ju förmodligen den personen att det är du som är lite päcklig och lämnar fartränder efter dig och DET vill man ju inte direkt (okej, inte jag iaf! men alla är ju inte som jag :P). Så ska jag då ta reda på någon annans äckelränder?! Jag känner bara så här, ta reda på ditt egna jävla skit! :P Lämna toaletten som du själv skulle vilja möta den, väldigt enkelt! Nu kanske folk tänker: "Ja men vad hon är fånig, det är väl inte så farligt. Orka bry sig" blablabla.. Men jag är nästan 100 på att om folk fick välja så skulle de hellre gå på en renare toalett utan fartränder än en med fartränder! Thats it! ^^


Anledningen till att jag kom att tänka på det här nu var att vi har en gäst här hemma som så snällt lämnat fartränder efter sig på toan..


Love
//Sofy

Inga kommentarer: