onsdag 1 februari 2012

Simma

Nu är det ju så här att jag tänkt gå och simma HUR många gånger som helst och jag är ju social av mig så har gärna sällskap med mig. Jag vet inte hur många veckor jag tänkt: ja men den här veckan ska jag in och bada och simma! å så har det inte blitt av! Redigt dåligt! Det verkar som att absolut ingen i min närvaro vill följa med att simma med mig. Marres respons på min fråga var: Skämtar du med mig eller? Eeej, nej?
Sen har det även varit nån vecka då min hud har totalstrejkat och jag är ju inte sådan självplågare att jag vill gå och bada i klor och göra det ännu värre.. nej riktigt så benägen är jag inte att ta några simtag :P

Jag tycker det är skönt att simma ibland, man får röra lite på sig och man känner sig så skön i kroppen efteråt. Fast när jag ska å bada är det som att jag ska resa bort haha det är schampoo, det är balsam och det är hundra salvor plus lite annat skit. Å nu när Malena är hemma i Ludvika tänkte jag: ja men hon vill väl kanske simma lite, hon är ju inte den som är den med bad. Nää men då är väl bassängen stängd för renovering istället! Blahaa.. jag får tålmodigt vänta ett tag till helt enkelt.. å i väntan funderar jag på att ta mig en vända på gymet istället, för där borde de inte vara å renovera om jag har tur i alla fall ;)


Love
//Sofy

Inga kommentarer: