måndag 13 februari 2012

Senaste veckan

Ja vad har jag haft för mig den senaste veckan tro? Jo jag är i Kalmar hos Viktor och har det trevligt ^^ Jag har börjat träna på Malkars tillsammans med Viktor, fick det i julklapp honom (som jag hade glömt bort) så i onsdags fick jag ett månadskort och första träningen blev gjort. Så det blev träning onsdag, torsdag(eller var det fredag?!) och i lördags. Igår drog vi iväg en sväng till Karlshamn för att äta middag och umgås lite med Viktors mamma och pappa. Så fick Elliot busa lite med Ozzy också :P Ojojoj vad dom sprang! OCH juckade på varandra, fast Elliot kan man i alla fall säga till att nu är det bra och så slutar han.. iaf tills Ozzy går och juckar på honom då ska han ge igen haha. Man kan väl säga att de inte riktigt kom överens om vem det var som bestämde på stället..

Idag har jag sökt massa jobb, skickat in jobbsökardagbok och även vart och sagt hej på af här i Kalmar för att registrera ett besök. Väldigt trevlig människa jag fick träffa denna gången och som visste exakt vad det var jag skulle ha gjort tillskillnad mot förra gången då jag bara möttes av ett enda stort frågetecken meen det blev ju bra tillslut förra gången också :P

Ikväll blir det träning igen, imorn hade jag och Viktor tänkt köra ett indoor walking-pass men det är ju faktiskt alla hjärtansdag så imorn får vara pass fritt bestämde jag :P Så blir det indoor på torsdag istället! Och så har vi bestämt kettlebells på söndag. Så blir det något vanligt gympass också.
Han hittade mjukaste stället i lägenheten idag sötgöten ^^


Love
//Sofy

Inga kommentarer: