tisdag 3 mars 2009

Dagen idag

Idag har jag varit i skolan och lyssnat och diskuterat om de valbara kurserna vi kommer ha till hösten. Jag kommer nog i alla fall välja tillämpad interaktionsdesign 15hp första läsperioden sen får jag se vad det blir andra läsperioden, ska ju ha 15hp där också. Alla pratar om att läsa programmering c# för att det skulle vara bra att ha i bagaget till man söker jobb.. Men det som de flesta säger och såna som har läst det är att man har bättre användning av det om man läser typ asp också. Jaja, jag kommer antagligen inte att välja det. Jag överlämnar programmeringsdelarna till de verkliga programmerarna.. visst det kan säkert vara bra att ha lite kunskap inom det men det känns som att ska jag skaffa mig kunskap inom det så ska det vara hela paketet för att ha större användning av det.

Efter det följde jag med Cissi hem där hon bjöd på laxbiffar och potatis innan vi kilade vidare mot kåren. Där fixade vi lite grejjer. Vi byggde även ihop våran prototyp så den är så gott som klar. Nu ska jag snart kila ut till tvättstugan sen blir det till att storstäda lägenheten för att sedan chilla resten av kvällen.
Är för övrigt på bra humör just nu också, känns super!

Now its time to sing and clean!


Over & Out!
//Sofy

Inga kommentarer: