söndag 1 mars 2009

Time to smile..

Hem hem hem hem.. ja jag vill verkligen åka hem nu. Jag vill åka hem och krama allihopa och hämta min älsklingsvovve, Elliot.
Tiden har bara sprungit iväg känns det som, det är redan första mars. Hur kommer det sig att det är det redan? Det var nyss januari, nu kommer våren snart och min älskade sol. Jag har en känsla av att våren kommer innehålla väldigt mycket för min del. Har saker att göra hela tiden.
Jag tror våren kommer bli underbar :) Den kan nog inte bli annat än det.. fortsätter veckorna framöver som den här veckan har gjort så kommer den definitivt att bli det.

Var längesen jag hade en sån bra vecka som jag haft den här veckan. Nu ska jag trampa på och hoppas att det håller i sig. Det är dags att ta och damma av de där målen som jag har undan stoppat i huvudet.


Its time to smile and enjoy life and put my grief aside!



Over & Out!

//Sofy

Inga kommentarer: