måndag 9 mars 2009

Hit och dit

Idag är det öh, ja det är tisdag. Har gått och blivit dagvil på senaste, har varit rätt mycket runt omkring den senaste tiden så det är väl därför. Det har varit karmabankett och då var jag med som tekniker eller snarare var med och observerade och lärde mig. Sen hade de klantat till sig lite och hade inte bokat någon dj till den extra kårkvällen som blev så jag gjorde malin sällskap i dj-båset under kvällen och vi rockade stenhårt. Det var hur kul som helst. Efter det blev det tjejkväll med miia på fredagen, ut på bistro en vända men där sög musiken så vi drog hem och satt och tjöta massa skit och drack vin till 5 på morgonen. Då kom vi på att det kanske var dags att sova lite.
Sedan var det dags att gå på kårens styrelseutbildning på lördagen, jag var dock lite förvirrad vad gällde tiden. 10.00 eller 12.00, det visade sig att det var klockan 12.00 vilket var bra för att sitta och dricka vin och ha trevligt till 5 på morgonen innebär för lite sömn som leder till huvudvärk haha.

Sitter i skolan nu och har arbetat med projekt i kursen designmetoder och processer. Strax är det dags för styrelsemöte och jag ska även påminna alla om att Cissi är söt :P

Puss å hej!


Over & Out
//Sofy

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du var ironisk där? "Idag är det öh, ja det är tisdag.".. du är förhoppningsvis medveten om att det är måndag.. annars garvar jag ihjäl mig av det inlägget.. haha!

Anonym sa...

hahaha.. jag hade också fått för mig att det är tisdag idag :P är det verkligen måndag?!

Anonym sa...

jag måste faktiskt ta och säga emma att jag trodde att det var tisdag vid tillfället men jag skyller det lite på att vi brukar ha styrelsemöten på tisdagar men vi hade flyttat det till måndag.. så ja nu kan du sitta och garva åt mig för det gör jag hahahaha